Regn

Jag har vaknat för en stund sen och Hjalle har redan hunnit iväg till kontoret. Jag tittar ute genom fönstret och ser regnet falla ner och jag hör det mjuka smatter som följer...

Det känns rätt mysigt...*ler*. Jag ska äta frukost och sen lägga mig i soffan och läsa lite ur min bok, ha balkongdörren öppen och låta regndropparna smeka mitt sinne med sitt rofyllda liv...

Mamma ska klippa sig här i Valbo kl 15 idag. Jenny skulle komma md upp till mig och sen när mamma dyker upp efter klippningen tänkte jag bjuda på lite kaffe och fika *ler*. Mysigt!

Innan dess blir det väl rätt lugnt antar jag. Boken och soffan. Om jag kanske inte får för mig att gå en vända med damsugaren också *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback