Sista för idag

Nu har Hjalle och jag precis ätit korvstroganoff och ris. Jag ska snart åka och jobba, åker väl runt 18:35. Har laddat upp med godis, frukt och bröd. Tidningar finns det gott om där och så även teve med många tevekanaler vilket är bra då det är teven som hägrar större delen av natten. Alltid nåt sevärt.

Idag åkte Hjalle till jobbet 07:00. Jag klev upp och la mig i soffan och knäppte på teven. Var pigg en stund men tänkte att jag måste sova lite längre då jag har hela natten framför mig att hålla mig vaken på också. Det är inte bara att gå och lägga sig vid 00:00 som vanligt *ler*.

Sov till 10:00 och då klev jag upp. Frukost och teve och datorn. Fram till 15:00 hände ingenting. Tiden rann iväg ändå. Hjalle kom och hämtade mig också åkte vi in till stan och spelade lite minigolf, det var skoj! Men som vanligt är det totalt omöjligt att vinna mot han. 39 slag mot 68...jag har en hel del slag att spara in på innan jag är ikapp *ler*. Vi hade iaf trevligt ca 45 minuter och sen åkte vi till hans kontor där han fått leverans från England idag, airhockeybord! De tycker jag ä så roliga! Vi provspelade lite men det låter rätt mycket så vi testade bara lite i och med att det fortfarande satt folk kvar och jobbade.

Stannade kvar och snackade med några killkompisar till H som också sitter där och driver företag. Sen åkte vi till Copp där jag köpte godis och frukt till kvällen. Sen hem och laga mat och här är vi nu och jag måste göra mig iordning för jobbet!

Håll nu tummarna för mig att jag slipper uppleva otäcka ting!!


Kommentarer
Postat av: anki.

jag håller verkligen tummarna för det....fattar inte att du vågar!! jag blir mer och mer mörkrädd för varje dag som går jag tror jag....Vågar knappt sova själv nu när A jobbar natt, å då är jag ändå i min trygga säng! Hoppas natten går bra nu!! Kram!!

Postat av: Sandra

Ah, ja Heron city var jag in på för nåra år sen fast då var det rätt dött där, men de kanske hottat upp det lite nu då!

2006-08-10 @ 07:55:08
URL: http://sanderstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback