Tisdag idag

Andra dagen på veckan. Igår blev det stranden för hela slanten för Tina och mig. Vi åkte ut till Brämmen och var väl på plats på stranden kl 12:00 efter att vi stannat vid golfen (där Hjalle golfade) för att hämta min solstol ur bilen. Väl på stranden solade vi till ca 14:00 då solen gick i moln, ett bamsemoln som aldrig tog slut. Lika bra att slumra in då tänkte vi båda *ler*. Vi gick sen och köpte en varsin glass där 2 kulor blev stora som 4!!  Solen kom tillbaka och vi tog oss ett dopp och vi hann sen sola en liten stund till. Vi åkte därifrån ca 17:00 och då var vi såå trötta..haha! Jag följde mede Tina hem där det bjöds på sallad. Hjalle kom och hämtade mig 19:10 då han spelat fotbollsmatch.

Vi åkte hem och gjorde kväller. Kollade på teve och tog det lugnt och kom i säng ca 23:00. Men vi låg och pratade 1 timme innan vi somnade.

Vi klev upp 08:00 imorse och jag skjutsade in Hjalle till kontoret. När jag kom hem la jag mig i soffan och kollade på teven men somnade till och vaknade 10:30 igen. Jag ska åka hem till västanbyn och hämta hem tvätten och tvätta lite till nu snart.  Sen vet jag inte vad dagen mer kommer att bjuda på. Det är en hel del moln men solen skiner däremellan.

Imorgon börjar den årliga Cityfesten i stan så det blir väl att man kommer åka ner och kika lite som vanligt *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback