Julaftonsmorgon

Hjalle vaknade före mig imorse, denna julaftonsmorgon är 2006.  Han frågade mig om vi inte skulle ta och öppna lite julklappar *ler*. Jag tittade på klockan men den var inte mer än 06:35 och vi kom inte i säng förrens ca 00:30 inatt så jag var fortfarande trött och sa att vi kunde väl sova liiite till *ler*. Men han lockade mig och tillsist gick jag med på att det nog skulle vara mysigt att kliva upp ändå denna tidiga och ännu mörka julaftonsmorgon. Vi hade lagt julklapparna under granen igårkväll och nu på morgonen tände vi ljusen på bordet och tände julgranen och alla ljusslingorna. Vi har det verkligen jättemysigt här hemma *ler*. Julklapparna var jättefina och helt perfekta!



Av Hjalle fick jag en otroligt vacker guldring med hjärtan på (jag hade önskat mig en ring), parfymen "Evidence" (stod på min önskelista) samt nya spelet "Geni" som jag tycker är himla roligt! Det har vi haft sen jag var liten och det är ett superbra spel att ha hemma!
56089-108



Av mig fick Hjalle ett tidningsställ i brunt skinn, en fotpall med förvaring i samma skinn och serie samt ett pennställ i skinn. Han fick också ett duntäcke så han ska slippa frysa och nysa så hemskt på nätterna.
56089-10856089-107



Vi blev båda väldigt glada över klapparna och när vi hade öppnat  klart spelade vi en omgång Geni som Hjalle vann. Nu börjar det bli ljust ute och så småningom tar julaftonsdagen vid med familjeträffar och mys. Kanske lite mer klappar att öppna och att ge bort såklart ;). God mat ska avnjutas och godis ska mumsas *ler*

Hjalle och jag åker hem till hans föräldrar till 10:30  och äter julgröt och skinksmörgås. Vilken bra start på dagen. Hjalle har gått och lagt sig och "vilat" en stund då han blev lite för trött av att kliva upp 06:35...haha!

Jag känner på mig att det här kommer att bli en underbar och helt perfekt julafton på alla sätt och vis *ler*

Njut av Din jul!!!!

Kommentarer
Postat av: Tina

God Jul!!!!
Mysigt med en sån där morgon.. *ler*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback