Stjärtvärk

I tisdags skrev jag om att gå in till Gävle och titta efter julklappar. Och jag gjorde faktiskt slag i saken och gick med raska steg in till Gävle. Lyssnade på musik med "go" i  och jag var i Gävle Centrum ca 1 timme och 10 minuter senare!

Dagarna efter hade jag väldig träningsvärk i rumpan, stjärtvärken håller i sig lite än *ler*. Skönt att veta att promenaden gjorde nytta!

Jag har nu köpt färdigt alla mina planerade julklappar. Men det är fortfarande en dryg vecka kvar till jul och ser jag nåt mer som skulle passa nån så köper jag nog det. Men skönt att jag har köpt till alla och känner mig nöjd med det.  Julklapparna går detta år på ca 4000:- för min del.

Idag är det fredag och sista arbetsdagen denna vecka. Nästa veckan är det jul!

Igår på jobbet var jag iväg med en av killarna som jag är kontakperson till och köpte julklappar. Han hittade några och det var väldigt kul att åka iväg med honom. En riktigt finurlig och rolig kille =)

Idag har mamma och jag varit på loppis i Kungsgården, till Rusta, till Bida Lite i Valbo där hon bjöd mig på mat, sen blev det Köpis där lite julklappar inhandlades. Hjalle umgås med en kompis. De skulle visst ut och käka och ta nån öl. För tillfället är jag alltså själv hemma och ska försöka njuta lite av ensamheten innan han dyker hem igen...hihi! Nog för att det är underbart när han är hemma men jag uppskattar även de stunder jag får vara alldeles själv hemma. Det är skönt och mysigt det med ibland tycker jag.

Får se om jag ångrar mig senare ikväll angående godis. Var duktig och stod emot alla frestelser när mamma och jag gick på Köpis, men jag vet ju med mig att jag har affären här hemma som har öppet till 22:00 om det skulle krisa sig i gottemagen  *ler*

Img är det tvätta som gäller kl 07:00. Sen kommer visst Johanna och Nikolina och hälsar på vid 11-tiden, ska bli skoj!

Nu ska jag avnjuta lite "Anna-tid"!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback