Ny dag

Nya tag!

Har skjutsat in Hjalle till kontoret och väntar nu på att själv  få åka till jobbet. Börjar inte förrens 10:45 idag. Skönt. Jobbar till 16:30. Regnar smått idag. Var väldigt halkigt när vi gick ut till bilen. Höll på att ramla men klarade mig. Stod däremot och höll balansen på fötterna och åkte en liten bit på isen, var bara att försöka stå still tills isen hade dragit mig dit den ville. Sen stannade jag och kunde gå till bilen.

Nu är det dags för frukost och fixa till. Kanske lite teve innan jobb. Vi får se.

Fattar inte mycket av det här med blogg och kommentarer. Har skrivit kommentarer till en vän och kan se alla jag skrivit precis när jag postat inlägget. När jag sedan går tillbaka för att se kommentarerna på vännens blogg står bara de 2 allra första kommentarerna att läsa, inte de efter det... Fattar inte varför?

Hjälp.

Det här med blogg är nytt.

Fattar ingentig.haha

En ny dag med nya tag.

Heja Anna!

Kommentarer
Postat av: anki.

aha...de kanske berodde på att jag satt och uppdaterade!!!

2006-02-23 @ 09:20:58
Postat av: anki.

hahaha knasmaja!!! jag ser dem iaf...

2006-02-23 @ 09:25:55
Postat av: anki.

nu tycker jag du är hetsig ;) jag går på din blogg och klickar på kommentarer och skriver. Vadå du går in på min blogg å då ser du inte de kommentarer du skrivit?

2006-02-23 @ 09:32:58
Postat av: anki.

så bra att det ordnade sig!!!
åh no inge andra planer, nu har jag ju längtat till fredan hela veckan!!
ha en bra dag så hörs vi mer sen!!!
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback