Snart...

...fredag.  Så skönt. Och roligt. Anki och jag har ju planerat en liten shoppingtripp. Den har jag sett fram emot hela veckan =). Hela min vecka har varit ganska fullspäckad faktiskt. Måndag-Gävle med mamma. Tisdag-tvätta efter jobb. Onsdag-besök av J. Torsdag-ledig. Fredag-shopping med A. Veckorna går väldigt fort. Tycker jag alltid. Helgen likaså. Men skönt med en liten break under helgen. Helt få slappna av utan måsten. Det behövs. Att få pusta ut. Sänka farten.  I veckorna är det skönt med fart. På  jobbet iaf. Gillar att ha saker att göra hela tiden och saker att plocka och dona med. Förskolan är et ttoppenställe. Alltid i farten och fart omkring. Roligt!

De ska tydligen sota vår lägenhetslänga nån gång mellan 7-14, nån gång mellan fre-mån. Kul att veta lite mer exakt när de kan tänkas komma. Som en specifik dag iaf. Men inte. Under fre-mån kan de komma, nångång. Kul om de kommer på helgen kl 7 när man sover. Då blir jag arg. Är redan irriterad. Hoppas på att de hinner komma img medans jag är på jobbet. Så får jag helgen fri sen och kan slappna av på riktigt utan att oroa sig över om det kan komma nån instampandes när som helst. Drygt det.

Ska ta undan alla mina pengar och smycken. Man vet ju aldrig. Oärliga människor finns överallt. Onödigt att ta risker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback