Vecka 42

Mån  16 okt:   13:30-21:30
Tis    17 okt:    7:00-16:30
Ons  18 okt:    7:00-16:30
Tor   19 okt:    7:00-16:30
Fre    20 okt:    ledig
Lör    21 okt:    ledig
Sön   22 okt:    ledig

På fredag eftermiddag åker Hjalle och jag ner till Emilia och Saman i Sthlm och stannar där till söndagmorgon skulle jag tippa på. Vi ska väl gå på lite bio, käka och ha skoj och umgås, också ska Emilia och jag shoppa lite =).

 Idag är det måndag och jag har sovmorgon då jag inte börjar förrens 13:30. Men Hjalle väckte mig ända strax före 08:00 och ville att jag skulle skjutsa in han till jobbet vilket jag såklart klev upp och gjorde. När jag kom hem la jag mig i soffan och ställde klockan på 10:00 och somnade om en stund igen vilket var skönt.

Igår söndag åkte Hjalle och jag hem till Niklas till ca 20:00, stannade först till hos mamma och pappa och åt lite Sibylla-mat. Hos Niklas spelade vi en massa tevespel då han fixat sig ett Xbox 360 och en ny "flatscreeen" och nya högtalare, skitkul att spela!! Vi spelade lite boxning, pingis, tennis, hockey, motogp, kill zombies och nåt annat. Det var meningen att vi skulle checka film också men det skippade vi då klockan blivit 22:00 och vi tyckte det var lika bra att lira tevespel istället. Hjalle och jag blev kvar till 00:30 då vi åkte hem och la oss i sängen och sov på en gång.

Och här är vi idag, måndag den 16:e oktober. Jag väntar på posten för jag är rätt säker att postgubben kommer med lite Tradera-paket till mig vilket alltid är kul att vänta på =).

Kanske jag ska ta och fundera lite på vad jag ska äta innan jag åker till jobbet.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback