Jag är nervös....

och det är den jobbigaste känslan på delad plats med några andra. Tycker INTE om att vara nervös överhuvudtaget.

Jobbigt...

Vill ha morgondagens första introduktionsdag på gruppboendet för psykiskt sjuka överstökad. Då kan jag pusta ut och har gett mitt första intryck och människorna där vet vem jag är. Måtte det bli bra!

Åkte hem till mamma och pappa till 12:30 idag. Gratulerade mamma och fikade tårta och gott! Tog en promenad med mamma och Jenny och lilla Hugo i vagnen. Han somnade. Skönt väder också. Soligt och inte ett moln på himlen, frisk och sval luft, härligt!

Jag stannade kvar till ca 18:30. Hjälpte mamma att vara barnvakt till Hugo. Vi gungade lite och sånt! Anton och Chrille skötte sig själva, de är ju så stora!

Fick mat hos mamma även idag lika som igår, vilken tur!  Åkte in till Gävle och hämtade upp Hjalle kl 19:00. Han var hos en kompis och kollade på fotboll. När vi kom hem satte vi oss framför teven och kollar lite valvaka. Idag var det nämligen val. Ett val jag inte deltog i det här året. Kände mig inte alls insatt i någonderas politik och skulle jag ha röstat skulle det blitt nån slags "ole-dole doff" röstning och det kändes inte bra. Därför stod jag över. Jag vet att man bör rösta. Kanske nästa gång... Att jag sätter mig in lite mer i politiken då och tar mitt ansvar.

Nu ska jag försöka slappna av och inte tänka mer på morgondagen. Den kommer ändå. Med sol tror jag det var. Det känns lite lättare för sinnet *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback