Han är hemma!

Idag, måndagen den 23:e april fick jag äntligen hämta hem min älskade Hjalle från tågstationen i Gävle kl 14:00. Det första vi gjorde var såklart att pussas *ler*. Många pussar!! De packade in sina proppfulla resväskor och jag skjutsade hem Hjalles resekompis och sen var det vår tur att åka hem. Vi kom hem ca 14:25 och eftersom jag skulle börja jobba 15:00 hade vi inte mer än 15 minuter tillsammans. Hjalle var ivrig att visa allt han hade köpt och jag hade fått hur mkt som helst!!! 3 par skor, 2 puma och ett par diesel. Sen fick jag massor av piké-tshirts, vanliga t-shirts och v-ringade stickade tröjor. Det var märken som Ralph Lauren, Dolce & Gabana, Calvin Klein m.m. Säkert en 10 t-shirts och 3 långärmat, herregud! Jag som inte önskade mig ett dugg från hans resa eftersom jag inte ville att han skulle åka och leta massa grejer åt mig. Men han hade köpt ändå för han tyckte det var kul å så fina saker sen! Det var strumpor till tusen, en klocka också fick jag världens finaste väska i vitt skinn av märket Dolce&Gabana, såå fiin =))

Klockan tickade på och jag var tvungen att åka till jobbet efter 15 minuter även fast jag mest av allt bara ville stanna hos min älskling när han nu äntligen kommit hem.. *ler*.

Men jobbet gick bra och det var snabbt avklarat och jag lääängtade hem för jag ville bara krypa ner hos min älskling och hånga lite, det var ju så länge sen nu *ler*. Men när jag kom hem för ca 1 timme sen märker jag att det är alldeles tyst och varken teve eller lampor är på. Hjalle ligger och sover och det förstår jag efter en 15 timmar lång flygtur. Jag får väl hångla lite imorgonbitti innan jobbet kallar kl 7:00..haha!

Medan Hjalle sovit så sött har jag packat upp resväskan och lagt undan kläderna lite snyggt istället för att de skulle ligga kvar på golvet. Så nu är det upplockat och städat iaf. Hoppas Hjalle blir glad över att slippa plocka med packningen imån =)

Nä nu ska jag göra kväller jag med och smyga ner i sängen bredvid min älskling. Får se om han vaknar eller inte... *ler*

JAG ÄLSKAR DIG!!!!


Kommentarer
Postat av: Tina

Vad härligt att han han hemma igen.. :-)

Postat av: Anna

Tina//
Ja det är riktigt underbart å ha honom hemma igen *ler*

2007-04-26 @ 08:53:23
URL: http://levinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback