Hjalle

Nu är det torsdag och imorgon fredag på pricken 7 dagar sedan som Hjalle åkte till Kina. Idag kände jag att jag faktiskt började sakna honom lite och tycker det ska bli underbart när han kommer hem igen på måndag. Men han har ringt mig idag iallafall och vi har pratat en massa. Han hade en hel del att berätta och det var skönt att få höra hans röst igen. Nu hade de kommit till Hongkong där de ska stanna tills de åker hem. De hade tagit en på värsta lyxhotellet för det kan väl inte kallas annat när det till och med finns menyval för sovkudde..haha!
Hjalle älskar lyx och service och hotellet var en riktig hit tyckte han! De sista dagarna ska de utforska Hongkong som sagt och sola och bada i poolen som ligger på taket. Tror han sa nåt om 40:e våningen eller så. Så himla glad för hans skull! Jag börjar 15:00 på måndag och tror att jag hinner hämta hem HJalle från tågstationen i Gävle innan jobbet vilket känns roligt! Få träffas innan jag åker iväg på mitt kvällspass.

Idag kom Tina förbi en sväng och hon och jag åkte ner till Köpis en sväng men innan vi kom in satt vi ett bra tag i bilen å babblade =). Hjalle ringde från Kina också och berättade att han hade det bra!

Imorgon kommer Jenny hit för då ska vi ha filmkväll och äta gott och mumsa gotta!! Bara hon och jag, vi systrar. Det ska bli väldigt mysigt..

Sen på lördag är det party som gäller med Johanna, det ser jag mkt fram emot! Vi har ju såå jäla skoj jämt så ett partaj kommer nog bli lyckat...haha!

Nu ska jag slänga mig ner i soffan och mumsa lite choklad tror jag och titta lite på teven innan det blir dags att hoppa in i duschen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback