Mina dagar denna vecka

Måndag 16/4:
Åkte till jobbet och jobbade på som vanligt och hade skoj! Johanna och jag bestämde oss för att ha en tjejkväll och så skulle hon sova över hos mig! Efter jobbet åkte vi till Köpis och gick omkring där i några timmar och shoppade en hel del snyggt! Vi köpte med oss taco-grejer åsså åkte vi hem till mig och gjorde käk. Vi hade också hyrt filmen "The Texas chainsaw masacre" som vi skulle titta på sen. Mumsade tacos i vardagsrummet och sen knäppte vi på filmen som såklart innehöll en hel del blod, tortyr och råa saker! Precis i vår smak..haha! När filmen var slut spelade vi lite musik, snackade gojja, internettade lite men vid ca 23:30 blev det sovdags då vi började 7:00 på tisdagmorgon. Vi kröp ner i min stora säng och somnade nog rätt snabbt, trötta var vi =). Tck för ditt trevlig sällskap Johanna!!

Tisdag 17/4:
Vi vaknade av väckarkockorna mellan 05:30-06:00 på morgonen och klev upp och gjorde oss iordning. Jobbet kallade till 7:00 och såklart var vi där i tid. På jobbet hände inte så värst mkt. Jag var på ett möte på eftermiddagen mellan 13:00-14:30 där vi pratade om Psykiatrimässan som vi ska stå på i maj. Dagen flöt på rätt okej med lite yatzy, prat och kalas bland annat. När jag slutade kl 16:00 åkte jag hem till mamma och pappa en sväng och stannade till ca 17:30 då jag åkte hem till Niklas eftersom vi skulle hänga med varandra den kvällen!

Niklas och jag spelade massa musik, snackade skit och kollade på film (harsch times), käkade popcorn och hade det väldigt soft! Jag stannade kvar till strax efter 23:00 och då var det dags för mig att dra mig hemåt och sova. Kom hem och la mig i soffan och där har jag sovit även inatt, 3:e natten på soffan..haha!
Men jag sover bra på min kära soffa och vaknade utvilad idag onsdag!

Onsdag 18/4:
Idag börjar jag inte förrens 14:30 då vi börjar dagen med personalmöte fram till 16:00. Men innan jobbet ska jag hem till Anki och hälsa på, ska bli trevligt som vanligt! Tänkte jag skulle försöka göra lite nytta hemma idag innan det är dags att dra sig iväg vid ca 12:30. Få nåt i magen, diska lite och sånna saker =). Vaknade upp till en ljus och solig dag men det ser ut att blåsa lite. Blå himmel och härligt att slå upp ögonen till. Härlig dag! Jag blir pigg och glá *ler*

Torsdag 19/4:
Den här dagen har jag jobb mellan 7-16. Därefter har jag inget inplanerat! Jag som har hela veckan fullspäckad med kompisträffar både här och där vilket är görkul! Får se om jag får nåt för mig efter jobbet annars kanske det är skönt att komma hem och bara ta det lugnt för sig själv en dag också. (Blidde en dejt med Tina ;))

Fredag 20/4:

Då jobbar jag dag och efter jobbet ska Jenny följa med mig hem på myskväll bara vi systrar!! Vi ska äta nåt gott, hyra film, äta godis och snacka massa och bara ha det riktigt mysigt! Ska bli så roligt!

Lördag 21/4:
I helgen är jag ledig och Johanna och jag har planerat lite partaj den här dagen vilket ska bli kul. Utgång blir det sen i Gävle där vi ska dansa!

Söndag 22/4:
Den är inte planerad på nå vis. Kanske mest blir en hemmadag framför teven och ta det lugnt. Beror på!

Måndag 23/4:
Det här är dagen då Hjalle kommer hem igen! Måndagen den 23:e april! Jag längtar såklart efter honom men han verkar trivas i Kina och har det bra där så jag är så glad för hans skull!! Och stolt är jag också över honom, min duktiga älskling! Har pratat en hel del med honom på MSN där han har berättat en massa vilket är kul.
Ska såklart bli otroligt roligt att träffa honom igen den här måndagen då han varit borta i 10 dagar! Härligt att få krama honom igen och bara känna att han är här igen! Och veta att han finns bredvid mig i sängen när jag sover om natten så jag bara kan vända mig om och krama när jag vill... *ler*

Det här var mina dagar som singel! Heeelt okej dagar och jag har hittills haft en kanonvecka och ser fram emot de dagar som är kvar!!! Tack för att ni finns mina härliga vänner!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback