Syster

Jenny har precis åkt härifrån efter en supermysig, rolig och pratsam systerkväll! Hon kom vid 17:30 och vi har fått umgåtts på tu man hand i några timmar vilket känns jättebra! Klockan har nu tickat iväg till 22:40.

Vi har kollat på film, ätit hamburgare, popcorn, choklad och druckit läsk och pratat en massa om familjer och massa annat som rymmer fältet mellan himmel och jord!

Älskar Dig Jenny!!!!

Idag ringde Hjalle igen, min sötnos verkar nog längta hem lite eftersom han ringer så ofta...hihi! 2 ggr igår och 1 idag, men de telefonsamtalen är såå uppskattade och han får mig att skratta och må så bra *ler*. Älskar Dig!! Nu har han lördagen kvar i Hongkong och även söndagen tills kl 23:00 då flyget går hem mot bästaste Valbo och mig igen! Men han trivdes på lyxhotellet där det är service hela tiden!

Jag ska nog inte vara vaken så väldans länge till. Tänkte krypa ner i soffan ett tag till och bläddra runt bland kanalerna på teven och se om det finns något bra att titta på innan jag slocknar för kvällen. Ska hoppa in i duschen också, inte glömma!

Dagen på jobbet har gått bra. Inget speciellt har gjorts, vi har mest umgåtts och tagit det lugnt. Vi har känt av att det är fredag och sista arbetsdagen på veckan. Vi var rätt gäspiga allihopa och hade nog redan varvat ner inför helgen..hehe!

ÄLSKAR MIN FAMILJ!!!!

ÄLSKAR ALLA MINA VÄNNER!!!

TACK FÖR ATT NI ALLA FINNS OCH FÅR MIG ATT MÅ SÅ BRA!!

Kommentarer
Postat av: anki.

tack för att du finns och får oss att må så bra!!!!!
kan väl bara tala för mig men jag tror nog fler håller med!!

Postat av: Anna

Anki//
Ååh tack va sött av dig :)

Tur vi har varandra!

Kram på dej min lilla ängel *ler*

2007-04-23 @ 11:42:15
URL: http://levinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback