19:15

Har lika lite att göra ikväll som igår kväll så får att få nån sorts "sällskap" hänger jag vid datorn igen! Igår blev det datorn mellan ca 16-22 eller nåt då Hjalle var på kontoret och la golv och målade. Lika blir det idag då Hjalle och hans polare fortsätter golvläggandet och målandet i deras nya lokal. Så här sitter jag allena och lyssnar på webradio och har det helt okej. Checka in LastFm och få tillgång till all möjlig musik! Bara att skriva in favvoartisten så slumpas massvis av liknande musik upp på en spellista! Hur bra som helst!

Är inne på olika sajter där jag kan snacka med likasinnade och har msn öppen och tillgänglig...hehe! Då känner man sig inte lika ensam och tiden går inte så långsamt vid datorn som den lätt kan göra om man degar framför teven utan att ha nåt att göra.

Hoppas ändå lite på att Hjalle kommer hem lite tidigare än igår. Jag hade hunnit somna framför teven i soffan och vaknade till när han kom hem kl 01:30 på natten....zzznark!

Har tänkt måla naglarna så det borde ju vara ett ypperligt tillfälle att göra det nu..hih!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback