I will NOT go to sleep!

Neee...drar ut på det här med läggdags till sista möjliga minut nu känns det som. När jag väl har lagt mig, slutit mina ögon och sen förhoppningsvis slumrat in i ljuvlig sommardröm finns ingen återvändo... Kl 05:25 imorgon bitti ringer väckarklockan och det är åter vardag med bestämda rutiner som styr mitt liv... Upp å hoppa, iväg å jobba!

Det kommer förmodligen kännas rätt skönt att få komma iväg en sväng om dagarna och göra nåt vettigt för att sen ha lite fritid emellanåt. Inte bra med för mycket fritid för lång tid heller.

Har för den delen hittat en riktigt skön låt: "Yazoo- Situation". Får sån energiboost och glädjekänsla när jag hör den, kroppen vill röra sig till beatsen och jag kan inte sitta still!! Jag blir glad och sprallig!

Låten kanske inte passar alla, men den kan vara värt en lyssning!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Den låten lär ju lyssnas på!

Postat av: Tina

Ja tillbaks mot vardagen igen för dig också då... Pust!

2007-08-14 @ 13:53:17
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback