Julmys

Jag har precis kikat på en mysig julfilm på Canal + här hemma i min sköna soffa. Den heter på svenska "En jul utan tomten" men på engelska "The year without a santa claus". Den var faktiskt rolig och mysig, precis så som en familjefilm ska va!

Den påminde mig om julfilmen "Elf" och både jag och Hjalle kände att vi vill se den igen såhär kring jul för den är också så mysig.


För övrigt var Hjalle och jag på 16-bio igår. Vi hade snappat upp en rolig komedi som hade gått i över 1 månad som vi inte trodde gick nåmer men vi hade tur! Men eftersom den gått så länge visades den i minsta salen på Filmstaden och det var bara jag och Hjalle och 4 småkillar till. Ganska skönt! Filmen hette "Mr Woodcock" och var faktiskt lika rolig som vi föreställt oss!

Hjalle kom nu precis hem efter att ha varit på julträff på stället där han satt och jobbade förut. De skulle bjuda på julmat och gotta. De hade visst fått julpyssla lite och två sånna här hjärtan hade Hjalle gjort till mig :


(sötnos!)

Kommentarer
Postat av: anki.

hihi ja du kan skicka det dit vi bor nu, adressändringen blir på måndag så det lär väl bli eftersänt. Hoppas vi inte får alla julkort nästa år bara, posten kan ju vara lite sega =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback