Slut

Nu får det vara nog. Har åkt bil runtom i Gävle, Sandviken och Valbo absolut HELA DAGEN (12-21), gått omkring med raska steg fram och tillbaks, trängts och sicksackat mellan folk som jag tycker sölar för jag kände mig så himla stressad och tiden gick för fort.. Men nu känner jag mig absolut nöjd. Har hittat de sista klapparna så allt blir komplett om man säger så. Just nu har jag väl slösat ca 3500:- på klapparna vilket jag inte tyckte lät vidare mycket alls även fast jag tycker jag handlat hur mycket som helst. Fick lönen idag också 17.000:-, najsigt!!! Det blidde ju lite extra när Kommunal betalade ut ett engångsbelopp på 3600:- (före skatt). Ska lägga undan en del den här månaden också även fast det är jul och man slösar lite extra *ler*.

Nu ska jag bara varva ner och ta det lugnt, med lite godis i soffan kanske...hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback