Tjejbesvär!

Fy för att ha mens över jul!!! Ena stunden glad och nöjd för att i nästa vara jättelessen.. Och orolig över att inte julklapparna jag gav blev bra, för att jag kanske kunnat göra bättre ifrån mig... Lessen för att jag skulle velat stanna längre hos mamma och pappa.. Men jag analyserar så mycket och tänker och funderar för mycket istället för att njuta och ha det bra för allt blev ju faktiskt egentligen helt perfekt *ler*. Fy och ve, ingens mens över jul tack!

Nu ska jag titta på mina julklappar och spruta på mig lite god Paris Hilton parfym och göra mig jätteglad! Sen ska jag åka hem till mamma och pappa en sväng också och då kommer allt kännas bättre och puselbitarna kommer att falla på plats =). Jag har precis hängt upp duschdraperiet jag fick i julklapp, ett vit med rosa rosor på, det belv jätteljust och fint i badrummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback