Close your eyes

Trött idag. Trött igår med på jobbet. Kom hem idag vid ca 16:30 och la mig i soffan med detsamma. Bums så sov jag och vilade mina trötta ögon. Det var skönt och behövligt kändes det som... Vaknade när Hjalle kom hem vid ca 17-tiden. Fortsatte att sova vidare och vaknade ca 19:00. Hjalle började med maten och vi åt ett tag därefter. Färskpasta och bacon med sås och gurka. Han är duktig i köket min älskling!

Åt och efter det diskade jag undan och gjorde 2 matlådor. Nån nytta måste ju även jag göra, kan ju inte bara sova bort dagen. Har gjort mig klar för sängen och ska krypa ner om en stund.

Det snöar ute också för den delen.
Kan det vara vintern som är på väg nu?
Lite försenad.
Men.
Vitt och vackert.

Close your eyes.
Good Night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback