Dag Tre

Onsdag.  Sov ut idag. Till ca 10:00. Gäspade lite och låg en stund i sängen och sträckte på mig. Klev upp och tänkte att några negerbollar inte skulle sitta helt fel! Knäppte på teven och mumsade 3 st negerbollar. Klockan tickade på och jag kikade teve och 12:00 gjorde jag mig klar för att åka till Johanna. Hämtade upp henne och vi åkte till Malaysian Butterfly och käkade en dagens. Jag åt biff med bambuskott och ris. Helt klart gott. Träffade på arbetskollegor som lunchade där också. När vi ätit klart gick vi en sväng på stan innan det vat dags att åka till jobbet och personalmötet som började 14:30. Fick vi en halvtimmes komp idag eftersom mötet börjar 30 minuter före vi egentligen börjar. Idag bestod mötet av att en diabetssköterska kom och pratade med oss om diabets. Rätt intressant. Klockan blev rätt snabbt 16:00 och mötet avslutades och alla åkte hem förutom jag, Johanna och Gunnel som skulle jobba kvällen. Det första vi fick ta itu med var maten som skulle till att serveras 17:00. Potatisbullar med lingonsylt var det. Smakade lite på det jag med.

Kvällen har bestått av en hel del sång och dans inne hos en av de killar som bor där. Han hade fått en stereo där han poppade Nordman för fullt och man skulle lätt kunna tror att det var värsta ösiga partajet han hade! Såå jäkla skoj och så himla glad och energisk var han! Vi hade skitkul tillsammans!

Hjalle ringde mig på mobilen vid 17:30 via IP-telefoni. Vi pratade ett tag och han berättade lite om mässan och om allt annat. Får se om jag provar ringa han ikväll, det skulle inte kosta mer än vanlig lokaltaxa inom Sverige med den där IP-telefonin.

Tiden rann snabbt iväg ikväll och snart blev den strax före 21:00 och vi åkte hemåt. Skjutsade hem Johanna och här sitter jag nu. Ska mumsa mina negerbollar som är kvar innan jag ska sussa. Blir nog en dusch också. Än är klockan inte så fasligt mycket så jag hinner vara uppe en stund till =)

Img följer Johanna med mig hem efter jobbet. Vi ska ta en tur på Köpis och sen handla med oss lite mat att laga till här hemma hos mig. Sen har vi tänkt att vi ska kika på nån film å ha det skoj! En tjejkväll med andra ord, det var länge sen nu! Sen sover Johanna över här åsså åker vi och jobbar på fredag morgon. Ska bli himla skoj. Babbla massa tjejsnack utan nån kille som finns i närheten och kan råka höra...hehe!

Sen är det fredag och jag slutar 14:00, najs! Tar ut friskvård 1 timme plus 30 minuter komptid som jag fick idag på personalmötet. Härliga fredag! Och på eftermiddagen kommer Hjalle hem. Tänka sig, redan så snart?! Härligt ialla fall *ler*

Näe, nu ska jag nog gå och rota fram de där sista negerbollarna ur kylsåpet!

Kommentarer
Postat av: Tina

Smarrigt med negerbollar!!!

2007-01-24 @ 22:21:31
Postat av: anki.

men sluta tjata om chkladbollar!!!! jag blir såååååå sugen, haha!!!! skulle kolla om du ville gå på köpis en sväng men då var du ju redan upptagen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback