Fredag = Husbilssemester

Jepp. Igår måndag kom mamma och pappa hem från sin semester. De hade haft det jättemysigt. De har uppdaterat Jenny och mig via sms när de varit borta, men det var bra gött att se dem igen..hihi! Var hem till mamma och pappa och klippte gräsmattan och vattnade blommorna igår måndag. De kom hem senare på kvällen. Då åkte jag dit och lämnade tillbaka deras bil som vi så snällt fick åtnjuta lyxen av att ha medan de var borta. Mamma och pappa hade köpt Champangebrus till Jenny och mig när de var i Norge, så gott!!! Hjalle och jag hade en flarra med oss idag på roadtripen, yummie!

Och i söndags var Hjalle och jag till Niklas och kollade på film på kvällskvisten efter att ha varit hemma hos "pappa" Ola och firat honom på sin födesedag. Hjalle var så snäll och köpte GPS:en åt honom. Hur som helst såg vi filmen "Shooter" hos Niklas.

På fredag är det då dags för mammas, min och Jennys "roadtrip by housebus"!! Ska bli så jädrans mysigt!! Hoppas min tatuering hunnit läkt väldigt bra innan vi åker. Kanske blir aningen svårare att tvätta den och smörja den som när man är hemma. Men den har läkt bra sen i torsdags. Först idag eller igår som den börjar flagna lite vilket innebär att det övre hudlagret lossnar vilket är fullt normalt. Sen behöver jag inte smörja den lika ofta nu heller för tatueringen håller sig mjukare längre. Några skorpor syns inte till och jag vet inte om de kommer senare eller om jag klarar mig utan dem. Hur som helst tror jag inte att jag kan ha skött den mycket bättre än vad jag har gjort eller varit mer föriktigt än vad jag har varit. Har sovit enbart på mage i flera dagar och har int dragit upp täcket längre än till midjan, jag har inte lutat mig mot ryggstöder i bilen när vi har åkt och inte heller lutat mig tillbaks i tv-soffan, har inte burit åtsittande kläder eller pillat och kliat på den! Banne mig om inte det räcker :)

Näe nu ska jag ta och avsluta här, vill hinna med att gosa lite med min älskling innan kvällen är helst slut här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback