Hus på hjul

Har varit sol idag. Och varmt och skönt. Jag har varit hos mamma och tvättat lite kläder osm jag tänkt ta med mig på husbils-roadtrippen! Vi drar ju som sagt imån. Tidigt. Runt 07.00 nångång. Ska börja packa lite snart. Har skrivit lista med allt jag ska ha med mig. Fick lönesbeskedet idag också och ser att de inte gett mig betalt för ca 12 timmars arbetad ob vilket ger en sisådär 500:-. Måste ringa dem det första jag gör när jag kommer hem sen.

Kl 16.30 åkte jag hem till Ola och Agneta för Hjalle var där och återlämnade deras bil. Hjalle och jag åkte till Stenebergsparken på Brynäs och spelade minigolf. Den här gången gick det riktigt dåligt! I veckan var Hjalle och jag och spelade med 3 av hans kompisar och då gick det faktiskt riktigt bra för att vara mig...hehe!

Var mer finns att säga sen igår...hmmm....??? Tror ingenting faktiskt. Förutom att det känns lite småputt att inte kunna ligga och sola. Eller iofs så kan jag väl ligga på rygg och sola framsidan men jag vill inte svetta ner tatueringe i onödan. Men skönt med en varm dag. Ska tydligen bli sämre väder nu igen när vi ska på semester. Vi känner att det inte gör så mycket eftersom vi kommer att spendera så mycket tid åkandes i husbilen. Vi är dock tacksamma för lite sol när vi stannar till för att fika eller strosa runt på våra olika destinationer längs trippen. Vi blir väl borta i ca 5-7 dagar eller nåt. Ska bara mysa en massa, köpa färdgodis, ta med tidingar och böcker, gå mysiga upptäckarpromenader och titta på film på platt-teven med dvd!! Lyx!! Ska rota fram nån bra film här hade jag tänkt.

Önskar alla en härlig vecka så ses vi sen!!!

Kommentarer
Postat av: anki & ebba.

tänkte önska trevlig semester, fast nu har ni ju hunnit åka förståss!!!!! hoppas ni får lite finväder å, puss & kram från oss!

Postat av: Tina

Välkommen hem!! Hoppas ni haft det bra!!!

2007-07-31 @ 08:19:12
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback