Kvällstripp

Hjalle kom hem kl 20.00 efter att ha varit och spelat golf med en kompis. Jag börjde känna mig rätt rastlös efter att ha glott på dumburken i otaliga timmar varvat med internettande. När Hjalle vid 21:15 tiden kläcker ur sig frågan om jag vill ut och åka lite bil, är jag snabb och nappar JA!! Jag tyckte vi unde åka ut till Hedesunda och kika lite och så blev det. Hjalle har köpt ny mobil med GPS så vi passade på att testa den och det funkade ju bra!









Vi stannade till på Sandnäsbadet. Parkerade bilen och gick ut och gick längs med stranden. Åt ena hållet var himlen mörkblå och rätt ljus, men tittade man åt andra hållet fick man se en mycket mer dramatisk vy där solen gick ner och skapade väldigt vackra färger på himlen. 




Vi gick runt lite och satte oss vid stranden och bara tittade ut över vattnet och lyssnade till vågornas kluckande. Mysigt! Jag behöver verkligen inte långt bort för att upptäcka härliga, mysiga och speciella platser. Finns redan så många av dem här *ler*

Sen vände vi och åkte hemåt igen och hemma är vi nu ca 1½ timme senare. Nöjd. Avslappnad.

Kommentarer
Postat av: anki.

ja sandsnäs är mysigt, liksom bilturer!!!

Postat av: Anna

Ja bilturer är så himla mysigt!! Att bara dra iväg nånstans sådär när man känner för det =)

2007-07-19 @ 10:04:08
URL: http://levinda.blogg.se
Postat av: Jenny

Härliga bilder! =) Som sagt så var ju vi på en 52 mils lång bilresa igår, visst är det för härligt med biltripper!!

2007-07-19 @ 10:11:10
URL: http://katiinka.blogg.se
Postat av: Tina

Just ja du ska ju tatuera dig du. Hoppas allt går bra!! Imorgon ska vi på UL kl 11:30 men nångång efter det kanske??

2007-07-19 @ 10:31:13
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback