Smink

Igår när mamma och jag var på Rusta passade jag på att köpa lite nytt smink. Jag köpte ett härligt mörkrosa nagellack samt 2 olika nyanser av rosa/rött/lila läppstift också! Billigt på Rusta, bara 15:-/st.
När jag sen hämtade Hjalle i Gävle ser jag att han tittar på mig som på ett sätt är lite granskande. Han la märke till att jag hade läppstift på mig med en gång och han tyckte att jag var riktigt snygg..hihi! Tänk vad ett nytt läppstift kan sätta piff på tillvaron *ler*. Hjalle tittade på mig flera ggr om den kvällen och sa till mig hur snygg han tyckte att jag var..hihi! Ska nog fortsätta måla mina läppar med jämna mellanrum hädanefter *ler*.
Jag målade även fingernaglarna och tånaglarna igår och känner mig lite extra tjusig!

Roligt med smink!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback