22

Och jag sitter ute på min balkong och läser bok samtidigt som jag nog får den första färgen för året. Härligt!!! + 22 grader visar temperaturvisaren att det är i solen och det kan jag instämma med. Sitter ute i linne för det blev på tok för hett i långärmat. Det värmer intensivt på kroppen och jag svettas i mina mjukisbyxor, men det är ju toppen!
Har suttit ute i 2 timmar och läst, bra böcker de där av Torey Hayden.

Gör bara en paus för att föreviga dagen, den första på detta år då våren verkligen värmer så pass att jag kan sitta med linne på min balkong och sola! Blåser inte ens där jag sitter, känns som sommar!

Näe, här kan jag inte sitta längre, är alldeles för upprymd av vädret för att kunna sitta inne mer!

Tjo, nu sätter jag mig i solstolen igen och stoppar näsan i min bok *ler*


Kommentarer
Postat av: anki.

ja men visst har jag en härlig jobbarvecka!! hinner ju se till solen å det är så härligt!! i helgen jobbar jag dock....men framöver blir det inte så mycket med sånt så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback