Bläddra igenom livet

Sitter å bläddrar igenom gamla bilder jag har samlade i min mapp på datorn. Roligt och underbara minnen letar sig fram och jag ler och minns tillbaka i tiden. På det som varit *ler*.

Det här är nog den första bilden på Hjalle och jag tror jag. Om inte riktigt den första så åtminstone bland de första. Tagna med digitalkameran jag fick av Hjalle i present. Bättre kvalitét på bilderna än så här fick man inte då för en rimlig peng. Men vi fastnade dock på bild och minnet lever kvar. Lyckliga var vi då och lyckan lyser på oss än.
Jag har stor del av mitt liv samlat på min dator. Både i bilder och i ord. Jag kan när som helst jag så önskar bläddra igenom mitt liv som i en bok som står i bokhyllan. Ganska fiffigt *ler*



Min sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback