Ledig Dag Och Sol

Idag är det måndag och jag är ledig.  Eftersom det var soligt och klartblå himmel redan när jag steg upp vid 09:15 imorse har jag planerat dagen med utevistelse. Ska nog sitta lite på balkongen och läsa bok och njuta av solens strålar på hela mig. Eventuellt att det blir en liten promenad senare nu när jag köpt nya "in-ear" hörlurar till mobilen. Vette tusan var mina andra trollades bort. Helt plötsligt låg de i inte där de alltid ligger och ingen annanstans heller för den delen så nån har trollat bort dem.. Eller så är det Hjalle som på nåt vis kanske har slarvat bort dem, eller kanske jag också för den delen, det vet jag ju inte. Men nu har jag iaf nya, köpte på Clas Ohlson igår.

Jobbarveckan ser bra ut. Jobbar tisdag-fredag och sen går jag på min 4-dagars ledighet...aaaaahhh!!! Hoppas verkligen på finväder då med!

Nu ska jag iaf ut i solen om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback