Mitt solsken

Det var en stor skinanade sol i tidningen idag och det lovades runt 18 grader varmt även idag! Och jag som inte börjar förrens kl 15:00. Eftersom vädret ser så lovande ut ska jag åka hem till mammas härliga trädgård och lägga mig där i en solstol och njuta tills jobbet kallar, finns nog inget bättre än det just idag *ler*.

Imorse hann Hjalle och jag njuta en en mysig frukost tillsammans, mysigt det! Annars hinns ju de gemensamma frukostarna bara med på helgerna och inte alltid då heller. Så imorse var en mysig början på dagen. Hjalle har åkt till kontoret nu och Agneta skulle låna bilen en sväng och lämnar tillbaks den vid ca 10-tiden eller nåt.

Då drar jag till mitt solsken i trädgården hemma i Västanbyn *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback