A little bit of Anna

Snott från kära Anki!

Personligt:
vad heter du: Anna Therese Larsson
vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Jag skulle egentligen hetat Therese i första namn men min finske morfar hade lite svårt att uttala det namnet har min mamma berätta för mig så då blev det Anna som tydligen föll lite lättare på tungan för honom
vart bor du: Sandviken
hur lång är du: 169,5 cm
ögonfärg: mellanblå
hårfärg: Färgat svart för tillfället men naturligt är det väl typ ljusbrunt eller nåt! Var så länge sen jag hade min naturliga look så den har nästan glömts bort! Färgar svart, mörkbrunt, mörkrött, plommonlila om vartannat!

Kläder:

vad använder du just nu för jacka:
En vit vårjacka i modell kort, till midjan
vad använder du just nu för skor: Använder mina sneakers som Hjalle köpte åt mig i Kina, men jag inväntar värmen så ja kan använda alla mina nyinköpta snygga sommarskor!
vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Det första jag har planerat för imorgon är att gå ner på Köpis och köpa ett par jättesnygga rosa leggins som jag såg där sist men aldrig köpte
hur mycket köper du kläder för i månaden: Jaa....det där är ju lite olika. Ibland blir det inget å ibland kan det bli uppåt 1000:-. Beror ju så mkt på vilket shoppinghumör man är på samt hur mkt snyggt som faller en i smaken i butikerna för tillfället
vad har du för skostorlek: 38-39
vad har du för tröjstorlek: small

senaste person som..
du pratade med: Hjalle som ligger i soffan och kollar på hockey
du gick på bio med: Hjalle, hans syster och hennes kille när vi hälsade på dem i Sthlm
du gick på stan med: Hmm....på stan.. det var nog med samma gäng som ovan. Hjalle, hans syrra och hennes kille när vi strosade lite på stan i Sthlm
du kramade: Hjalle
du pussade: Hjalle
du hade sex med: Hjalle
som såg dig gråta: Ingen såg mig gråta nyss då jag låg i sovrummet och kollade på ett tv-program om en tjej som förstörde hela sitt liv genom att vara knarkberoende...så sorgligt!! Men det slutade lyckligt då hon gick med på att få hjälp så blev det glädjetårar istället! Annars är det väl mest Hjalle som ser mina tårar.
skällde på dig: En tant som bor på boendet där jag jobbar, shit va hon skällde! Men det var nog egentligen inte på menat på mig, vi tror hon hade ont i magen så jag tog inte direkt åt mig.

har du någonsin:
sagt: jag älskar dig? och menat det: Självklart! De senaste 7 åren till min älskade Hjalle samt lite då och då till andra nära å kära!
bråkat med ditt husdjur: Näeee inte direkt...har inte så många husdjur tyvärr....Stackars Hjalle får ta allt!
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Ibland händer det faktiskt! Drömde om min kära vän Anki häromdagen och sen dröjde det inte länge förrens vi träffade och jag fick känna bebisen sparka i hennes mage, precis som jag drömt! Kändes lite kul.

stuff:
är du ensam nu: Nä, Hjalle sitter i vardagsrummet å väntar på att jag ska bli klar så vi kan gosa lite innan det är dags att somna för natten
låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Ingen låt just nu för tillfället, men ofta är det ju låtar som man själv tycker är dryga som fastnar å man kommer på sig själv med att hela tiden sjunga, vissla eller nynna på dem!
vill du gifta dig: Jovisst kan jag tänka mig ett bröllop med min Hjalle, men inget som jag måste göra inom den närmsta tiden
vill du ha barn: Absolut! Nu får det inte dröja länge till för jag längtar faktiskt efter en liten en.

extra stuff:
tar du droger: Skulle aldrig falla mig in!
vad är du mest rädd för: Att bli bortstött, ej älskad av, ej trodd på samt hånad av mina nära å kära... Nåt som ALDRIG skulle hända men som skrämmer mig så mkt och som ständigt gört sig påmint i mina mardrömmar....usch!
vilka kläder sover du i: Trosor
vart vill du gifta dig: Ojdå, så långt i planerna har jag inte kommit än. Men helst ute i någon vacker trädgård, park eller vacker plats på jorden som känns lugn å harmoniskt med mycket vacker natur. Mycket blommor och gärna vacker. Långt bort från stad och centrum!
varit kär: Oohhh JA!
kör du bil: Ja sen 7 år tillbaka faktiskt, shit vad tiden går!
har du ett jobb: Jag har ett vikariat på ett boende för psykiskt sjuka tom augusti ut
gillar du att ha folk omkring dig: Ja om jag inte för stunden känner för att vara ensam *ler*. Det är ju både och det där. jag tycker mkt om att ha människor jag tycker om omkring mig men sen tycker jag även om att vara ensam mellan varven.
är du ett hälsofreak: Hehe näe jag är ju inte det men innerst inne önskar jag att jag var det!
har du någon tatuering: Nope jag har inte det...än... Har dock alltid varit sugen på en tatuering och jag skulle helst av allt vilja ha ett par änglavingar mellan skuldrorna...Rosaskimrande såklart!

de senaste 48 timmarna har du..
gråtit: Yupp! Till dokumentären på teven nyss!
skrattat: Jajjemän!
köpt någonting: Näe...har bara jobbat å slitit hela helgen så nå shopping har det inte hunnits med... Jo matlådan innan jobbet idag då iofs...
varit sjuk: Näe..men känt mig lite yr på nåt vis...å trötter...
sjungit: Aaa... å visslar en massa å nynnar gör jag visst också.. Blir påmind om det på jobbet en hel del...hehe!
träffat någon ny: Hmmm....på jobbet känner jag ju alla men idag fick min arbetskollega besök av sitt barnbarn ett tag där på kvällen och han har jag inte sett förr. Så visst, jag har träfat någon ny idag.
saknat någon: Saknar min änglamormor å mina änglahundar när jag saknar nån som inte finns. Sen saknar jag såklart både Hjalle, familj å vänner ibland när man gärna skulle viljat ha dem i närheten
kramat någon: Ja jag har hunnit med några kramar med Hjalle idag
pussat någon: Ja, Hjalle här med

vilken..
tidning läser du: Arbetarbladet eftersom vi har fått en gratis prenumeration som sträcker sig i 3 månader. Annars tycker jag om att läsa lite kändisskvallertidningar
buss åker du oftast: Hmm...linje 1 ibland om jag måste ta bussen till Gävle eller till Sandviken
frisyr har du: Just nu typ turban då jag kommit ur duschen å har handduken virad runt skallen
dag fyller du år: 17 februari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback