Fallen Angel

Passande namn. Ja. Tror nog det blir på studion Fallen Angel Tattoo (borde ju vara duktig på vingar då kanske?) som jag kommer att göra min tatuering. Nu har jag kommit så långt att jag kollat upp olika studion samt bilder på tatueringar de gjort, läst info samt kollat upp öppettider o.s.v. Jag är på gång! Och med den infon jag har hittills känns det som att den här studion toppar listan och är stället där jag vill göra mina vingar. Sen får vi se hur jag känner efter besöket.

Ok. Nu har jag klippt och klistrat och tejpat fast mina vingar på ryggen för att på bästa sätt få mig en så pass verklighetstrogen bild som möjligt av min kommande tatuering och så här blev resultatet när kameran gjort sitt :

image202
*FallenAngel*!

Är det inte otroligt vackert så säg *ler*
Tänkt då på att det här bara är pappersvingar!
Fatta när de riktiga kommer på, då kan vi nog snacka änglalikt snyggt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback