Förlänger och särar dina fransar!

image186


Äntligen tror jag mig ha hittat den ultimata mascaran som jag alltid letat efter och önskat mig! "Magnif ` Eyes" från RIMMEL. Den klumpar inte och särar mina fransar på bästa möjliga perfekta sätt!. Den har den nya revolutionerande "plastborsten" med "piggar" istället för den "vanliga" gamla borsten!

Jamen ni tjejer, ni fattar va ja menar!

Letade efter ny mascara igår men ville inte lägga ut 150:-. Hittade den här för 90:- med en sån här ny mjuk "piggborste" som jag velat testa, så jag bestämde mig för att köpa den. Imorse testade jag den för första gången och vilken magnifik mascara! Den förlängde mina fransar och särade på dem var för sig så de inte klumpade ihop sig som så många ggr förr då jag behövt använda en särskild ögonfranskam för att efter applicering med mascara sära på fransarna med kammen.


Lycklig som få över en svart mascara!


Kommentarer
Postat av: Tina

Vad härligt att du hittat en mascara som passar!!!

2007-05-28 @ 15:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback