Ändringar i planeringskalendern

Jahapp, det blir ingen boxersize ikväll fick jag nyss reda på. Min träningspartner hade spytt inatt å knappt sovit en blund, hon var på jobbet å var jättetrött nu å ville gärna träna lite tidigare idag å inte kl 19 då boxen börjar.. Förstår ju henne såklart men jag var så inställd på att få träna box idag, kände mig taggad och tyckte det skulle bli så roligt!! Istället blir det spinning/styrka mellan 16.15-17.30 och spinning är det tristaste av de pass jag går på. Men det fanns inget bättre utbud idag och träna känner jag att jag måste och vill, men entusiasmen och taggningen försvann när det inte blir mitt älskade boxersize, just nu känner jag mig mest lite sur å less!

image444


Jag längtar verkligen tills vi ska börja träna på
Korpen. Där finns mer roliga pass att välja på, fler dagar i veckan samt både tidiga och senare pass plus att det blir lite närmare hem och lite smidigare med allt. När vi tränar På SGA i Sandviken finns det inte så många roliga pass, de jag mest gillar går bara tisagar och torsdagar och sen får man träna nåt som är halvkul medan jag helst av allt skulle vilja träna fler dagar i veckan med det jag verkligen tycker om!

På Korpen känner jag att jag i nuläget skulle vilja variera träningen mellan boxing (som boxersize), muskelpass (som jag hoppas är som push ungefär för push älskar jag!), bootcamp och det finns säkert mer jag vill testa på! Men först får vi göra slut på våra 14- ggrs kort på SGA. Vi har typ 7-8 pass kvar att gå på där sen blir det till att köpa 6-månaderskort på Korpen till att börja med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback