Atjo!!!

Prosit!!! Hostigt, snorigt, nysigt och täppt i näsan. Snart åker väl herr nässpray fram! Så blidde det för mig efter helgen. Men halsontet är borta iallafall vilket jag lätt klarar mig utan. Himla otrevligt med halsont faktiskt, blä!

Det retar i näsan, ibland vill jag bara nysa men det kommer ingen nys. Istället tåras ögonen och jag står och ser dum ut göranades nån konstig grimas i väntan på en efterlängtad nys som lättar på trycket... hehe! Förkylningstider för mig nu också visst. Jag som alltid klarar mig. Men nu var det faktiskt evigheter sen jag var sjuk/förkyld så varsegod förkylning. Kom-stanna nån dag men gå sen!

Kommentarer
Postat av: anki.

Ja det är eg rätt drygt att skicka iväg grejerna man säljer men det är ju skoj att få pengar även om det är lite =)

Är du ledig torsdag eller fredag em nå?

Åh krya på dig btw!

Postat av: Tina

Krya på dig!!!

2007-10-22 @ 20:55:38
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback