Ensammen

Va ska jag hitta på idag då måntro? Blir det till att slumra bort dagen framför teven eller ska jag ta mig för nånting själv..? Får se vad jag orkar... Hjalle ska som alla andra helger hem till en polare å glo på fotboll. Jag hade lust med en Köpisrunda men vet inte om det blir av. Kände för sällskap idag men var för sent ute :)

Sov länge, väntade i soffan framför teven på att Hjalle skille vakna. Han vaknade 11. Jag kokade mannagrynsgröt och vi frukostade. Dagen har hunnit bli 13:17 och jag sitter och rullar tummarna. Iofs blir det bio till kvällen, vi ska se "Stardust". Nåt skoj att längta till iaf..hehe! Igår åt jag en 200g chokladkaka. Hade nästan lite dåligt samvete för att jag köpte en sån stor, jag hade klarat mig på mindre faktiskt. Jaja, skit samma. Nu måste jag fundera vidare vad jag ska göra med min lediga tid så jag inte bara somnar och sover bort min dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback