Låt pengarna rulla

Blev en sväng på Köpis. Har precis kommit hem efter att ha spenderat pengar i brist på annan sysselsättning :)
Köpte 2 par linnen á 99:-, ett svart och ett grått samt en svart stickad kofta á 179:- på Gina Tricot. En svart basic tröja på Bik Bok á 99:-. Hemtex hade 50% rea på hela sortimenten så jag passade på att köpa mig ett rejält täcke. Ett duntäcke för halva priset, fick betala 250:-. Köpte också ett par örhängen med fjärilar på Guldfynd á 49:-. Sen satte jag faktiskt stopp för mig själv och bestämde att det var dags att åka hem och spara på resterande slantar :). Jo, jag lämnade ju tillbaka tröjan på MQ som Hjalle fick i present och fick pengarna (500:-) tillbaka så kan han gå dit och välja ut en tröja i lugn och ro sen nån gång.

Klockan har tickat iväg till strax efter 16. Börjar känna mig lite hungrig men vet inte riktigt vad jag ska koka ihop. Hjalle och jag skulle ju ut och käka senare ikväll innan bion. Och jag tror nog det blir att vi går på sena bion 21:30. Den tidiga började redan 18:40 och det är nog faktiskt lite tidigt ändå för min smak. Jag gillar att vara uppe sent när jag får..hihi!

Kommentarer
Postat av: anki.

åh va skoj å shoppa!!! vi snålar den här månade, det är drygt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback