Träningsvärk garanterad

Fan va ja känner mig bra nu! Mår toppen och energin bara flödar i min kropp och i mitt sinne! Jag och Johanna hade rätt fullt upp på jobbet idag. Trötta va vi båda två. Också hade vi kommit överens om att vi skulle träna boxersize och sen push efter det idag efter jobbet. Träning från 17.15-19.30 med andra ord. Vi segade oss kvar på jobbet till 17.00, vi slutade 16.30. Bytte om och drog till Jernvallen och körde ett pass boxing!! Superkul som vanligt och ännu roligare nu när jag äntligen upptäckt rätta sättet att knäa på stora mitsen, fan vilken kraft man får!

Efter boxen stannade vi kvar och körde ett grymt push-pass! Det var hur roligt som helst och jag älskar att muskelträna!! Hade dåliga lårmuskler innan jag började träna men de har blivit bättre och starkare och jag känner verkligen att de får jobba, asbra! Gjorde olika övningar med stång med vikter på samt olika övningar med hantlar, tränade ben, mage, ryggg och fick en riktigt skön genomkörare av hela kroppen! Min kropp var totalt slutkörd efter de här två passen, fanns inte mycket mer att ge =).


Käkade lunch idag 12 och hann bara med att äta 1 banan innan detta träningspass så jag kände mig lite svag och yr ibland när jag tränade. Vet ju att det är väldigt viktigt att äta bra mellanmål innan träning och sen äta rejält när man kommer hem, men idag har jag haft absolut fullt upp hela dagen och inte hunnit suttit ner en endaste stund. Därav att jag bara hann äta 1 banan mellan 12-17 då vi körde igång.

Jag kände mig piggare efter träningspassen än jag gjorde innan och under hela dagen. Har känt mig så gäspig och trött men de här timmarna på Jernvallen gjorde susen och jag fick sån kraft och energi. Älskar att jag har upptäckt träningen igen och hur mycket jag älskar att träna! Mår ju så tokigt bra *ler*. Pushen vill jag garanterat fortsätta med så det kommer nog bli fler dubbelpass!

Skjutsade Johanna till resecentrum där hon skulle hoppa på bussen hem till Gävle. Hjalle ringde och sa att han hade lämnat in min mobiltelefon på lagning efter att den pajjade helt i helgen och inte gick att få på. Jag stannade till på Köpis och hämtade upp Hjalle och sen åkte vi hemåt. Stannade till på Lågans och köpte korv med bröd och åkte hem och mumsade stekt korv med bröd och mjölk, mums! Var riktigt hungrig. Hann med att mumsa lite russin också och nu ska jag gå in i köket och skära upp lite "sweetie"-frukt som jag smakade på affären idag och det var så gott! Tydligen en blandning mellan Pomelo och Grapefrukt.

image437

På torsdag blir det boxersize igen, men först en vilodag imorgon..hehe!
Jobbar 7-14.30 imorgon, har tagit friskvård mellan 14.30-15.30. Ska vara duktig och gå ut och gå en sväng efter jobbet hade jag tänkt. Ska höra med Johanna om hon är sugen å haka på!

Kommentarer
Postat av: Little darling

duktigt :DD

Postat av: sofilindberg

Härligt jobbat bruden (y) en stjärna till dig! Kul att du tycker om muskel träning ;D ..

2007-10-09 @ 21:53:05
Postat av: Tina

Härligt med träning!!! Push är riktigt skönt det!!!
Vi verkar ha samma favoriter.. Push och Boxercise :-)

2007-10-10 @ 10:13:44
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback