Bra början på veckan!

Jag Johanna och hennes syrra åkte till Jernvallen och gick på ett 1½ timmes spinning/push - träningspass! Spinningen var hur jobbig som helst men det tar ju! Helt slut och svetten rann och vi körde väl i ungefär 45 minuter eller nåt sånt tror jag och sen avslutade vi med push där vi tränade med stång med vikter, hantlar, med step-up bräda och matta. Tränade armar och mag/ryggmuskler. Skönt att ha fått träna lite igen, det var ju 1 vecka sen sist! Jag kände mig jättenöjd efter passets slut och kroppen kändes lätt, energisk, stark och vig, skön känsla!
Måste försöka träna nåt på onsdag eller fredag också eftersom jag jobbar kväll imån tisdag samt på torsag. På onsdag tror jag det var spinning/push igen och på fredag var det bara nå after work-gympa som jag kanke inte hinner på. Får se vad det blir, måste iallafall komma iväg och träna mer den här veckan. Bara jag får med mig min träningskamrat den här gången!

Så skönt!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hejja Anna!!!
Själv ska man på vattengympa idag på parkbadet.. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback