Lite mer trista puckar...

Det blev ingen boxersize-träning idag som jag så mkt hade sett fram emot! Visst, jag hade träningsvärk men inte värre än igårkväll. Tänkte att jag kunde träna ändå såklart för värken försvinner ju när man värmer upp kroppen. Packade mina kläder och åkte till jobbet. Men på eftermiddagen sms:ar min "kära" träningspartner mig och säger att hon inte kan träna nåt idag för hon har sån hemsk träningsvärk...Gaaaahhh!!!! Försökte få henne att komma å träna ändå och att vi gör så gott vi kan på träningen bara vi kommer iväg. Men jag lyckades inte övertala henne och själv ville jag inte gå så det blev inget av med boxen idag...fan va tråkigt! Jag som var så laddad!

Och nästa veckan kan vi inte gå på nåt av boxersize-passen eftersom vi jobbar kväll båda de dagarna...ännu mera suck! Men jag har iaf pumpat lite armhävningar idag som liiten kompensation =). Och nästa vecka ska vi se till att gå på nåt annat träningspass bara vi kommer iväg å tränar!

Okej, då har jag fått klaga lite till. Tack för det.

Kommentarer
Postat av: anki.

Tack själv!! Vi åkte till lägenheten strax efter du gått å jag fick sån ångest för det regnade ju!! Jag skulle skjutsat dig om jag visste....sorry!! kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback