Totalt slutkörd

Satt hemma och dega idag tills det blev dags för träning 17.30. Sov till 10.00 och tog det lugnt. Gick på en kort promenad på eftermiddagen, hade tänkt ta en långkörare men det blåste så drygt så det blev inge roligt. Hem och lagade mat till 15.30 och Hjalle kom hem med bilen. Sen skjutsade jag in han till kontoret igen och jag åkte hem och bytte om och gjorde mig klar för träningen. Idag var det spinning/push från 17.30-19.00. Hämtade Johanna vid 17-tiden och vi drog iväg. Första krysset markerat på vårat 14 gångers kort! Vi började med spinning och det var så jävla jobbigt, jag trodde jag skulle dö! Fy faen! Svetten rann, flåsade som en åsna, röd som en tomat i hela fejjan men jag höll ut! Det bränndei benen och mjölksyran satte in, fy va jobbigt...haha!! Den här gången tog vi tid för att se hur länge vi cyklade, 50 minuter stannade klockan på. 50 minuter känns bra länge när man "bara" sitter på en cykel och trampar...puhh! När vi dragit undan cyklarna lade vi oss på step-up brädan och lyfte lite stång med vikter. Jobbigt åt armarna, musklarna får jobba vilket är skönt! Sen körde vi olika övningar med hantlar, gjorde ben och rumplyft och då brände det rejält i benen igen. Vi satt på brädan och tränade magen och armarna. När klockan sen tickat iväg till 19.00 hade vi hunnit med avslappning och stretching. Jag har grym träningsvärk i mina ben vilket jag hade redan imorse då jag tränade bla ben själv hemma igår. Men vilken känsla jag har i kroppen när jag har tagit mig igenom ett jobbigt pass, det känns verkligen så bra!! Körde lite extra med mina hantlar sen när jag kom hem..haha!

Imorgon blir det boxersize klockan 17.15-18.30. Äntligen, va jag har längtat!

Tänk att det kan kännas så bra att vara totalt slutkörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback