4,90:-/kg - det är väl fyndpris :)

Jaaa....igår efter jobbet stannade jag till hos mamma och pappa några timmar. Senare på kvällen skjutsade Hjalle mig till Coop så jag fick köpa lite smågodis som fyndpriset lurade mig till, annars skulle jag nog struntat helt i det..haha! Men när det står 4,90:-/kg i annonsen, då blir folk inklusive mig som galna!!! Man rusar till affären, fyller påsen/arna till bredden och verkligen hamstrar godis för flera veckor framöver!!! Vad tar det åt oss? Jaja, jag var också in och fyllde påsen, dock inte till bredden, inte ens till hälften. Men ändå lyckades jag fylla den med 800g gott och blandat. Varför då egentligen, jo det var ju billigt, måste passa på tänker min reptilhjärna. Jahapp, här sitter jag nu med en stor godispåse som liksom "måste" ätas upp. Började lite igårkväll när Hjalle och jag kollade på "Alien vs Predator 2". Mumsade några bitar sen var det bra. Filmen var inte alls lika bra som den första i sitt slag, 1:an vill säga. Så jag somnade till där i soffan, men det gjorde liksom inget. Slet av mig kläderna och dök ner i sängen när filmen slutat, var verkligen döstrött.

Herr Karamellkung tillsammans med min gotteblandning
image1262image1263

The Predator
image1264

Kommentarer
Postat av: Hem & Lyckas Mia

Hihi, ja, det var billigt! Jag brukar bli smittad av personerna runt omkring som är som galna :-D kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback