Vår i Mackmyra

Igår var det underbart väder med sol och värme! Strax före kl 13 begav jag mig ut på en härlig utevistelse och jag visste precis vart jag skulle styra kosan, mot Mackmyra såklart. Jag kan inte nog förklara härligheten där ute, det måste ses och upplevas! Solen värmde och jag blev till och med lite svettig av att gå. När jag kom till Mackmyra gick jag igenom parken och fotograferade lite med mobilen. Hade även hörlurarna ikopplade i mobilen så jag lyssnade på radio hela vägen. I parken passade jag även på att sätta mig ner på en sten och sola lite, vilket mys!
Nu var snön borta och våren är på väg att torka upp överallt tror jag. April har kommit och med vad med den, jo regnet förstås!

Några bilder:



Kommentarer
Postat av: Anna

Är ni i krokarna av Valbo så är ett besök i Mackmyra ett måste :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback