Nytt!

Dagen idag har varit kanon faktiskt! Den började med att jag klev upp vid strax efter 08.00 imorse. Blev bjuden till Anna-Lena"Madame Nyberg" på morgonkaffe så jag åkte dit till 10-tiden. Vi satte oss ute och drack kaffe och mumsade kakor...hihi! Bläddrade igenom en härlig bok från ett företag som levererar varor, mkt fint måntro!! Skulle tydligen vara solförmörkelse också medan vi satt där, men den såg vi inte.

Sen visade hon mig en jättefin säng som hon har köpt och ska piffa till, ska bli otroligt spännande att se vad Anna-Lena hittar på med sängen, kommer bli superfin iaf, det är jag säker på!

Sen knallade vi in i röda ladan där gårdsutförsäljningen är. Såklart hade det ramlat in lite nya grejer och speciellt en liten möbel som jag såg på en gång och bara "måste" ha, ni vet den känslan va ;). En vit minibyrå för 75:-! Det var gräsliga knallrosa stjärn-knoppar på den och tills jag har köpt nya får de här gamla köksknopparna duga, bättre än rosa stjärnorna iaf...hihi!


Har pysslat lite till. Köpte en siffra, No. 2 för ett tag sedan. Nu har den blivit vit och jag har textat på den. Min shoppingkasse från Uthuset får samsas på hyllkrokarna tillsammans med min 2:a och mitt hjärta :)




Kvällsjobbet gick bra! Imorgon är jag medbjuden på hallonplockning med Anna-Lena, nu får vi hålla tummarna att vädret ger oss uppehåll åtminstone :). Sen blir det en snabbsväng på Spiken (loppis här i Valbo) för att checka läget! Sen jobb för hela slanten!

Kram och godnatt på er alla!!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Go morgon här sitter jag yrvaken och ska snart iväg och fynda och sälja(:

Fint fynd du gjort igår... faktist kul att köpa möbler med fula knoppar för då får ma anledning köpa fina på Indiska mm...



Ha en bra dag(:

Postat av: ninni

Vilket fint litet skåp du hittade,o gamla trådrullar hitta du ochså,hade dom flera såna där?

skulle vilja ha fler.

kramis

ninni

2008-08-02 @ 07:03:42
URL: http://mormorelsie.blogspot.com
Postat av: Fröken Fräken

Vad smarrigt det låter med färska hallon! Åt jordgubbar direkt från landet hos min moster häromdagen, och det var bara så gott! De blir ju extra söta här uppe!



Här har jag tyvärr aldrig hittat några gamla trådrullar eller gamla klädnypor trots idogt letande. Misstänker att det är sådant där som folk bara har slängt.. :-( Får se om jag gör några fynd idag, fast då får jag allt se till att slå av datorn och piffa till mig.



Tror lådan får bli syförvaring, behöver faktiskt något sådant, nu är allt bara huller om buller.



Hoppas lördagen blir lika bra för dig!

2008-08-02 @ 10:31:36
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Camilla

Så söt binibyrån är, vilket fynd.Hoppas ni får en regnfridag i hallonlandet.



Ha en härlig helg!

kram Camilla

2008-08-02 @ 10:35:02
URL: http://livingbymilla.blogspot.com
Postat av: Lotta

Mycket fint som vanligt! Jag skulle också vilja fynda en minibyrå - eller två - som nattygsbord.



Ha det bra i hallonsnåren!



Kram,Lotta

2008-08-02 @ 11:36:23
URL: http://lottaspace.blogspot.com/
Postat av: Mallaco

Gillade vad du gjort med 2:an

Jättefint verkligen!

2008-08-02 @ 19:23:12
URL: http://mallaco.blogspot.com
Postat av: Lotta

Alltid nya saker att titta på hos dig. Din siffra är jätte fin!

Kram Lotta

2008-08-02 @ 21:44:35
URL: http://mittlivplandet.blogspot.com
Postat av: Lena

Tänk vad fina saker du gör. Jag blir alltid inspirerad när jag går in här. Hoppas jag hinner pyssla lite nu när min semester har börjat



Kram LEna

2008-08-02 @ 21:52:22
URL: http://vitblomma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback