Fynd

Igår efter jobbet åkte jag hem en sväng och sen kom Ninni och hämtade mig också åkte vi till Järbo och fyndade lite på loppis i Järbo, görskoj :). Bla så köpte vi upp hela trådrullelagret skulle jag tro...hihi! Man kan ju inte direkt låta bli när det är så billigt som 10:/st eller ännu billigare, 3 st för 10:-!!

14 st trådrullar fick följa med mig hem :)


Sen blev det några gamla böcker, då i form av biblar från tidigt 1800-tal! Superhäftigt och så vackra sidor med text på! På bilden ovan ser ni 2 till böcker som fyndades, alltså totalt 3 gamla böcker för en spottstyver!


Hittade också 8 st vackra vita tallrikar för en billig peng! Jag har nu gjort om lite i min tallrikshylla och placerat några av tallrikarna där. Tänkte visa hyllan imorgon.


En vas med franska likjan på


Köpte tillsist också en kaffekvarn samt en vit söt kanna och en liten ostkniv i "franska-liljan" serien.


Kram, Anna

Kommentarer
Postat av: Jenny/ Jema Rose

FJORTON trådrullar.?! Ja, en del har minsann TUR!!!



Kram, Jenny



<3

Postat av: C h r i s t i n e -

Nu är det sista chansen att vara med och tävla om det fina armbandet i min blogg, klicka dig in och läs tävlingsreglerna om du är tävlings sugen!

2008-08-10 @ 02:00:29
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback