Lördagens tur

Imorse var jag som sagt var piggelin! Klev upp vid ca 7-tiden och solen strålade så vackert och jag blev fylld med härlig energi! Jenny kom till mig vid 10-tiden också åkte vi till en kakelbutik och kollade på kakel. Syrran ska ju få badrummet ombyggt och rustat så nu är det dags att köpa kakel och sånt, svårt men roligt!

Sen åkte vi vidare till favvobutiken Madame Nyberg! Fyndar alltid där...hihi! Också får man alltid sina saker så sött inslagna i papper, med lite snöre, en liten dekorationsgrej på papperskassen och det tycker jag så mkt om, det är charmigt :)

Här har vi 2 st inslagna ting...


...som visar sig vara en ursöt mjök (?) kanna samt spets. Spetsen har jag klippt till och satt upp på mina hyllkanter i mitt öpnna skåp, det blev verkligen superfint!

På bilden skymtar ni också min nyinköpta beiga pläd som jag nu lagt på min kökssoffa, det blev jättebra och jag är så nöjd! Köpte den på Hemtex på 70%-rean, roligt värre :)
Bilder på hyllorna med spets samt min nya pläd visas imorgon!


Sen fick jag gå ner i källaren och rota lite bland gamla fina flaskor, de här fick följa med hem!


Kram, Anna

Kommentarer
Postat av: Annica

Låter som en helhärlig dag!



Ja visst blir man glad när det man handlat blir så fint inslaget så man känner det som man fått paket när man kommer hem och öppnar sina inköp:)



Kram Annica

Postat av: Mia

Jag älskar stilen, men inte benämningen :) Du har iaf jättefina saker hela tiden här!

2008-08-10 @ 00:47:17
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/
Postat av: Katarina på Inspirationsbloggen

Vilket loppisproffs du är! Otroliga fynd, de där små detaljerna som gör helheten!

2008-08-10 @ 11:07:05
URL: http://inspirationsbloggen.blogspot.com/
Postat av: Ullis/Leva på landet

Vilka fina saker du köpt. Vlika fynd där med trådrullarna och biblarna. Ska bli kul att se hur det blev i hyllan.



Kram Ullis

2008-08-10 @ 12:35:06
URL: http://levapalandet.blogspot.com/
Postat av: emmas lilla röda hus

Tänkte precis fråga i ditt senaste inlägg om du hittade nått hos Anna lena men så kom ja på att du förmodligen gjort en inlägg om de oxå å här va de ju :) Bra fynd du gjorde :D spetsen e underbar!

2008-08-11 @ 11:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback