Utmärkelse

Jag har fått ytterligare en utmärkelse av Linda med bloggen Nostalgi & Rosor, superhärlig blogg!!

Hon skrev så här:
"Och till Anna med tusen gärn i elden.. vilken energi!"



Måste säga att jag inte alltid har sån där energi, vilket ni kanske märkt av den senaste veckan. Sista inlägget på bloggen skrevs i måndags och nu är det torsdag, jag har varit en del trötter, besökt vänner och gjort annat. Men nu har jag mycket på lager som jag vill visa er! Det har ju trots allt hänt lite den här veckan och jag känner att jag behöver få skriva av mig en aning :)

Stort Tack för utmärkelsen Linda, det gör så gott i själen att folk gillar det man gör *ler*

Kram, Anna

Kommentarer
Postat av: Fröken Fräken

Ja, ibland är det ju bra att ta en paus och sedan komma igen! Jag tycker emellanåt att det bästa är när man känner att man har en fin idé på gång och få klura lite och känslan just innan man sätter igång, känslan av att vara på G. Nu blir det spännande att se vad du har pulat med! Själv råååkade jag köpa lite tyg idag så till helgen ska det knåpas med köksgardiner!!!

Postat av: Johanna

Vilken fin utmärkelse, grattis!



Ha det gott, Kram!

2008-08-28 @ 21:26:36
URL: http://sodralycke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback