Första beställningarna!

Åh va roligt!
Jag har haft mina smycken på bloggen sen igår, och idag har jag redan fått 3 st beställningar. Det känns verkligen jätteroligt att få skapa något personligt som har mening och betydelse för en annan människa, det gör mig glad :)

TACK ska ni ha!

Första beställningen är en personlig text med namnen på mammans 2 barn:
Jordan och Nikolina:

Sen har jag även fått 2 st beställningar på detta hjärta med texten
Amor Vincit Omnia:


Återigen vill jag ge mina första kunder ett jättestort tack för att ni vill beställa smycken av mig!

Hoppas ni blir nöjda och tack för att jag får sätta igång och träna på stansningen *ler*



Kommentarer
Postat av: Niklas

Väldigt fina grejer Anna, imponerande!

2008-12-15 @ 13:02:36
Postat av: Monica

Hej!

Jag väntar med spänning på halsbanden.Jag ska ge bort dem i julklapp.Du gör verkligen jättefina saker.Har redan ljuspåse hemma som är så mysig att tända.

Ha en härlig jul och ett gott nytt år.

Kram Monica

2008-12-15 @ 15:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback