Julhelgsresumé

Här är det underbara quiltade överkastet som jag önskade mig av Hjalle i julklapp som jag fick peka ut på gårdsbutiken Tant Elwira här i krokarna!


Se så vackert gjord den är! Jag är så nöjd *ler*


På samma ställe fick jag även peka ut denna vackra glasskål på fot som jag önskade mig, den har jag velat ha rätt länge och nu äntligen finns den i min ägo...hihi!


Detta armband i silver med 3 st berlocker som Hjalle har valt åt mig fick jag också i en söt liten ask! Jag absolut ÄLSKAR detta armband *ler*


Och den roligaste julklappen var den här stilrena grejen, ett PLAYSTATION 3 med 2 st spel (fick några till under kvällen!!
Jag älskar att spela och under dagen blev det både bilspel och fightingspel..haha!!

Jag är inte bara snäll och söt...*fniss*



Sen fick jag även en prenumeration på Drömhem & Trädgård - helt perfekt!!!


TACK MIN ÄLSKLING för underbara julklappar samt för en ännu mer underbar julhelg!!!!


Av mor och far fick jag som sagt var den jättevackra glaslyktan på fot i fattigmanssilver. Fick även bla ett duschset från
BJÖRK & Berries från vårat alldeles egna HÖGBO, det kanske ni hört talas om?! Sen fick jag också ett gäng biobiljetter, jag och Hjalle ÄLSKAR att gå på bio och se film så biobiljetter är ett supersäkert kort i vår lilla familj :)

Sen fick jag en rejäl sedelbunt att sätta sprätt på så ett STORT TACK riktas återigen till mina föräldrar!!

Av systeryster
fick jag och Hjalle en jättefin korg fylld med massor av gotta! Hon hade bakat bröd, bullar och finska tortuja, mums! Sen fick jag ett presentkort på en av favvobutiken Madame Nyberg!


Och sist men absolut inte minst ett STORT TACK till alla andra som gav mig så vackra juklappar under dagen och kvällens gång *ler*


juldagen åkte jag hem till mamma och spelade lite data-spel med henne som hon och pappa fått av mig och Hjalle i julklapp. Det var riktigt bra! Spännande och finurligt, äckligt och blodigt och bara så "adrenalinboostande"!!!
Och det häftigaste är ju såklart att man spelar med surroundet på, förstå att det är bra läbbigt då...haha!

Spelet heter "The Suffering" och det hörs ju bara på namnet att det inte är att leka med*garv*




Hemma har jag även spelat "Dead Space" som jag fick under julaftonskvällen, ingenting för snälla flickor*ler*:



Under Annandagen tog jag det mest lugnt hemma. Kikade på film, mumsade gott och slappade. Hjalle var iväg hos en polare och kollade på massa fotboll.

Sen har jag återgått till jobbet under helgen som varit, jobbade lördag och söngdakväll. Gick bra det med och julstämningen råder än på jobbet, men godiset hade visst tagit slut fort så det blidde inget till mig :(

Idag måndag den 29:e december är jag ledig. Jobbar sen imorgon tisdag och på Nyårasftonsdagen. Sen är jag ledig Nyårsdagen, fredag, lördag coh söndag!

Må så gott!




Kommentarer
Postat av: Emma

Hej anna!

Tänkte bara medela att jag har ändrat namn på min blogg (emmaslillarödahus) till
emmaperssons.blogspot.com, har nämligen slagit i hop mina båda bloggar till en =)



Kram emma

2008-12-29 @ 11:20:25
URL: http://emmaperssons.blogspot.com
Postat av: Ullis/Leva på landet

Så mycket fina julklappar du har fått. Skulle också vara supernöjd om de sakerna hamnat här. Playstation 3 vill yngsta sonen ha. det är den enda spelkonsoll vi inte har så varför den också kan man tänka, s. Nej de spelen är ju minsann inte för små snälla flickor.



Kramar Ullis

2008-12-29 @ 14:37:12
URL: http://levapalandet.blogspot.com/
Postat av: Linda

Hej Anna! Jösses vad många fina julkappar du har fått, du måste verkligen ha varit riktigt SÖT OCH SNÄLL under året som gått! Och inte visste jag att du spelade sådana otäcka spel..blir nästan rädd bara man ser dem...jag gillar ju skräckfilmer, så man kanske skulle testa detta ngn gng? ;)



Fortsatt god fortsättning och gott nytt år!



Kram Linda

2008-12-29 @ 14:56:50
URL: http://www.lindasvitalantliv.blogspot.com
Postat av: Annelie

Många fina saker har du fått - gillar pläden...

Jag spelar inte så mycket, men däremot så älskar jag skräck och action att titta på....

Kramar Och God fortsättning/Annelie

2008-12-29 @ 16:10:36
URL: http://betongsnackor.blogspot.com
Postat av: anki.

Inge dåliga julklappar!!!



Haha ja men precis, hos mamma och pappa bor han. Var väl till dig jag sa att jag inte ska skaffa nån hund förrän jag blir pensionär =) Så de ska också skaffa vovve igen, va kul!!! Jag antar att man inte vill vara utan när man haft förr!



Kram!!

2008-12-29 @ 19:17:44
URL: http://ankibjork.blogg.se/
Postat av: sara

hujedamej vilka spel.. hade jag fått mardrömmar ett halvt liv efter.. det enda spel jag spelat är nog kingkong på nintendo på 80talet ;)



vad fina saker du fick av hjalle, quilten är superfin och det är alltid kul med prenumerationer på tidningar, känns alltid lite lyxigt när en tidning dimper ner i postlådan :)



stor kram sara

2008-12-29 @ 23:33:41
URL: http://www.vagentilldromhuset.blogspot.com
Postat av: Fröken Fräken

Oj, vad många fina klappar du fått! Jag fick bland annat ett rejält presentkort på Ikea, så därför ska jag åka dit idag och se om jag kan sätta sprätt på det. De har ju rea, fast kollar man in hemsidan ser inte rean så särskilt stor ut. Nåja, vi får väl se väl där!



Såg ut att vara väl ruskiga spel för mig. Min bror har ett sådant där portabelt, sådant som det förr i världen fanns Donkey Kong på men som nu finns med massor av spel. Så jag fastnade i en ny version av Super Mario, mina favoriter! ;-) Spelade tills batteriet tog slut!

2008-12-30 @ 09:53:38
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Katta

Men fy vilka äckliga spel! Men du måste ju ha varit en snäll flicka ändå när du fick så många fina julklappar :) armbandet och qvilten är ju såå fina. Ha ett par bra arbetsdagar nu och en skön ledighet sen, kram Katta å Gott nytt år

2008-12-30 @ 10:50:38
URL: http://rostigarosor.blogspot.com
Postat av: Hannis

Vilka julklappar!!!

Qvilten är så fin!



Playstation skulle jag också vilja ha.

Var hos en väninna och skulle dricka lite vin en kväll.

Vi skulle bara provspela på hennes ungars Ps.

Slutade med att vi glömde vinet...

Och spelade till mitt i nattenfniss

Det är ju skitkul!



Ett riktigt gott nytt år!

Kram Hannis

2008-12-30 @ 22:45:45
Postat av: Anonym

Tjing!! Men va mycket fina julisar du fick ja ja ska inte säga nåt ja fick osså massa fint.. iallefall Gott nytt till dig från mig kram snowwhite-sussie

2008-12-31 @ 10:41:28
Postat av: Anonym

Är avis på dig att fått ett playstation.....

jag spelar som en tok på min mobil..ha ha



GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG DIG

OCH DIN FINA BLOGG...



KRAM NINA

2008-12-31 @ 13:05:30
URL: http://fluffakudden.blogspot.com
Postat av: Ullis/Leva på landet

Vill önska dig ett riktigt



♥ GOTT NYTT ÅR ♥

Kram Ullis

2008-12-31 @ 14:28:08
URL: http://levapalandet.blogspot.com
Postat av: ingela/inspiration i vitt

Hej, så mycket fina och bra julklappar du fick , pläden var allra finast tycker jag.

Vill ge dig en stor nyårskram/Ingela.

2008-12-31 @ 15:45:16
URL: http://www.inspirationivitt.blogspot.com
Postat av: Eva

Åhh, vad många fina julklappar du har fått:-)

Jag hittade en sida med bilden du letar efter.

Gå bara in på min profil på bloggen.

Så klicka dig in på "mina bilder", så ligger det en bild och en länk till en sida där man kan köpa bilden.

Kram

2009-01-01 @ 11:51:12
URL: http://hemmahoslillamig.blogspot.com/
Postat av: Katta

Låter ju som du haft en perfekt nyår du med, kan det bli bekvämare än att sitta hemma? Visst kan det vara kul att gå bort eller ut ibland med men ibland är ju hemma bäst, helt klart. Ha ett bra år, kram Katta

2009-01-01 @ 22:16:30
URL: http://rostigarosor.blogspot.com
Postat av: Mattias

Oj PS3 i julklapp var inte illa! Jag ska försöka få tina att bli lite mer spelsugen också men ska försöka hitta nåt bra bilspel för det gillar hon.



Gott nytt år till er!!

2009-01-02 @ 13:02:13
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback