Jag råkade...

...få med mig mer grejer hem idag efter loppisturen...ehrmmm... :) Vet inte hur glad Hjalle blir över att jag fyller lägenheten till bristningsgränsen med massa fina prylar, det är verlkigen dags för hus nu så jag får plats med allt...hihi!


* Liten kastrull som blomkruka 10:-
* Vit plåtkanna med röd kant, text "Water", 20:-
* Plåtslev beige 5:-
* Gardinkappa 5:-
* Gardinkappa 10:-
* Liten såssnipa eller nåt 5:-
* Stor tekanna i underbart mjuk och fin turkos färg 25:-
* 5 st stenägg passande till påsken som kommer 20:-

Okej, nu får det allt vara nog på ett tag. Iallfall tills jag får lön på onsdag *flin*

Kommentarer
Postat av: jenny

Det här va ju fint =) http://www.blocket.se/vi/15267651.htm?ca=5_s Synd att det låg i hofors bara.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback