Lite hemmabilder

image729
Mitt vardagsrumsfönster


image735image731
Mina söta små änglabarn! Fyndade på loppis förstås *ler*


image737
Återigen vill jag visa en bild på mitt vackra glashjärta, så nöjd med det köpet!


image738
Min stora fönsterlampa


image739
Smal vägg mellan sov/datarum ser ut såhär


image740
Taklampan i vardagsrummet


image741
Idag kom posten med mitt vinnade bud på Tradera - silvertråd med prismor. Hänger här så länge!


image742
Jag hittade en ett vitt hyllpplan här hemma. Rotade lite till och hittade 2 svarta konsoller som jag snabbt skruvade fast. Sen tog jag fram slippapperet och nötte den vita färgen lite och vips hade jag en helt ny hylla!

image744
Arv från min mormor - hennes otroligt vackra lampa som jag sen fick när hon gick bort.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har det fint hemma du =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback