Shabby Chic

Jag vill ha pärlspont i mitt framtida hus. Tycker det är så otroligt charmigt och vackert.

Jag älskar den lantliga, romantiska och mysiga stilen i ett hus. Det ska gärna kännas gammalt men vara fräscht. Lite nött och slitet här och där, med känsla och charm. Gärna vitt/cremevitt.

Några bloggar jag hittat på nätet som stämmer så väl överens med mig och min stil, roligt med bloggar som kan ge en lite idéer och sånt!

Bloggar:
Lantlif
Mig&Alice
Min lilla veranda
SpetsOchSnor
In my carport

Butik:
Countrystyle
Shabbychic
Laura Ashley
Lavender
Fridasgård
Countryhouse
Uthuset

Tidning:
Country Living
Romantic Homes

Jag är en "Shabby chic" - tjej

Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller med dig fullstänigt! =)

Postat av: anki.

hum...hur har du hittat på bloggarna? skulle också vilja hitta några med tips och idéer innan vi sätter igång här hemma!

2008-01-15 @ 22:51:39
URL: http://ankibjork.blogg.se
Postat av: kejs

kan du inte fortsätta med samma stil som vardagsrummet i resten av lgh? det är ju fint med den där lantliga stilen i det rummet,men i övrigt skulle du kunna ha lite mer vitt och ljust.

2008-01-18 @ 13:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback